Customer Experience
Vad är Customer Experience?
Området Customer Experience är brett men har ett begrepp gemensamt och det är Unified Commerce. Om erbjudandet innehåller en köpupplevelse utöver det vanliga har du sannolikt kommit långt inom både Customer Experience men också Unified Commerce.
Med hjälp av effektivare system, processer och verktyg kan målet nås men det krävs att processerna däromkring är optimerade utifrån företagets och systemens möjligheter och förutsättningar. Unified Commerce kräver att kunden ska vara i centrum för att ge en Customer Experience i världsklass. Det är en stor utmaning. Exempel på områden och som kräver systemstöd är marketing automation, customer loyality, campaign engines m m.
Cypoints specialister arbetar inom analys och utvärdering av kundens behov samt vilka verktyg på marknaden som vi anser fyller dessa behov. Vi erbjuder också både processnära och teknisk kompetens att implementera dessa verktyg och plattformar.
Vill du veta mer?
Madeleine Engholm
VD, Cypoint Inspire AB
madeleine.engholm@cypoint.se +46 702 343 020